Page 7 - Nedelko O tech. Magazine 04-2019
P. 7
NIELS DROGER
MARKETING MANAGER
Iets dat goed is moet je AAN 'T WOORD
niet veranderen, maar soms
is verandering juist goed. Dat vergt
naast creativiteit vooral
ook durf en lef.
FOTOGRAFIE: JOYCE KARREMAN
Het vakgebied Marketing en Communicatie wordt binnen de identiteit van de organisatie. De visie “WE DOEN ONS UITERSTE INITIATIEVEN gemaakt. Om voorop te blijven lopen
de (elektro)technische sector nog vaak als ondergeschoven en missie die we op papier hebben gezet, BEST OM HET DE KLANT “De organisatie heeft de afgelopen jaren zullen we moeten investeren in onze
kindje gezien. “Onterecht!”, zo stelt Niels Droger. Niels, in zijn we écht gaan gebruiken als leidraad NAAR DE ZIN TE MAKEN. een serieuze groei doorgemaakt. Ik ben online kanalen. Momenteel wordt hier
2008 begonnen als Marketing & Communications medewerker voor al onze uitingen”, vertelt Niels. ALTIJD EN OVERAL.“ trots dat we hier vanuit marketing hard aan gewerkt door onze online
binnen Nedelko, bekleedt sinds 2014 de functie van Marketing een belangrijke bijdrage aan hebben marketeers en dataspecialisten.”
Manager. Vol passie, kunde en overtuiging stuurt hij het 7-koppig VERBONDENHEID en zijn team gas gaan geven op tal van kunnen leveren.” Niels vertelt dat ook de
marketingteam aan. “Belangrijk onderdeel was dat ik meer onderdelen. Uitgangspunt hierbij was dat marketingafdeling mee moest groeien om Niels ziet ook binnen andere markten
verbinding wilde maken met onze klanten. Nedelko veel meer is dan enkel die partij het succes te kunnen continueren. “Door nog tal van kansen. “Onze product
“Met het team, bestaande uit on- en offline Marketing moet bijdragen aan de juiste Die is er altijd wel geweest, maar hier viel die jou het gewenste product bezorgt. het aannemen van de juiste personen in de range wordt steeds verder uitgebreid
professionals, laten wij zien dat de markt zichtbaarheid en daarbij omzetverhogend in mijn optiek nog veel winst te behalen. “We hebben écht onze ziel blootgelegd. juiste posities hebben we geweldig leuke, en geprofessionaliseerd. Dit biedt
waarin wij acteren wel degelijk waarde werken… simple as that. Maar de manier Waar we voorheen nagenoeg enkel We willen geen geheimen hebben voor maar vooral nuttige nieuwe initiatieven mogelijkheden binnen andere branches.
hecht aan goede informatievoorziening waarop je dat doet is niet altijd even schermden met onze kwaliteitsproducten, onze klanten. Door inzicht te geven in onze kunnen ontplooien. Voorbeelden Niet alleen in Nederland maar juist
en een stukje transparantie. Zo bouwen makkelijk en vergt naast creativiteit zetten we tegenwoordig ook juist veel bedrijfsprocessen en waar wij bij kunnen hiervan zijn het jaarlijkse in-huis event ook daarbuiten. Met naast Nederland
we aan een duurzame relatie met de klant vooral ook durf en lef. Het is goed om meer in op alles daaromheen.” Een ondersteunen, werken we aan een stukje ‘Point’, relatiedagen zoals bijvoorbeeld inmiddels ook vestigingen in België,
en verwerven we ons een sterke positie in zaken die het jarenlang goed hebben verandering in de algemene communicatie vertrouwen en commitment. De klant weet de Nedelko Cup in Sparta Stadion ‘Het Duitsland en Tsjechië, zijn de groeikansen
een markt die continu om verandering en gedaan onder de loep te nemen en was volgens Niels een eerste belangrijke wat hij van ons mag verwachten, wat we Kasteel’ én, niet te vergeten, het O tech. voor Nedelko legio.” Niels vertelt dat hier
aanpassing vraagt.” waar nodig bij te schaven of er soms stap. “De bewuste keuze om af te stappen kunnen bieden en bovenal dat we altijd ons magazine dat nu voor je ligt.” nog een echte uitdaging ligt. “Elk land
zelfs geheel afscheid van te nemen.” van ‘u’ als aanspreekvorm en te kiezen voor uiterste best doen om het de klant zo veel heeft zijn eigen marketingtaal. Aan ons
VERNIEUWING Met deze gedachten in het achterhoofd de slogan ‘Jouw technisch specialist’ heeft mogelijk naar de zin te maken. Altijd en UITDAGINGEN de taak deze, in samenspraak met de
Niels zet graag in op vernieuwing. zijn de laatste 3 jaar binnen Nedelko op het gevoel van betrokkenheid een eerste overal. Op die manier bouwen we meer “Onze focus ligt voornamelijk op de lokale medewerkers, meer en meer onder
“Iets dat goed is moet je niet veranderen, marketingvlak grote stappen voorwaarts duw in de goede richting gegeven.” Dit en meer aan een duurzame relatie… (elektro)technische sector. Ook in deze de knie te krijgen. Door de open interne
maar soms is verandering juist goed. gemaakt. “We hebben hard gewerkt aan was pas het begin. Van daaruit zijn Niels ons uitgangspunt!” branche wordt een digitaliseringsslag communicatie gaat dit zeker lukken!”
6 O tech. magazine is een uitgave van www.nedelko.nl 0180 64 54 00 O tech. magazine is een uitgave van www.nedelko.nl 0180 64 54 00 7